Itu Karung Ape Setan ?

Hallo kawan kangenkah anda dengan saya Putry Ayhoe *plak ? Hahah setelah cerita Setan Kiriman sukses wkwk (Ngarep) gue balik lagi nih sama cerita setan nyang baru [:D] . Kali ini gue mau cerita tentang pengalaman gue ketemu sama nyang begonoan noh !! (Setan maksudnye) tp ude jaman bahela banget [:/] (kalo bisa dibilang ni cerita ude kadaluwarsa) kira" waktu itu umur gue baru 6 taon , langsung aje ye gan , cekibroot !

Waktu malem selasa gue gatau tanggal berape , gue tidur diruang tamu sendirian , disitu posisi body gue lagi ga oke alias demam (maklum namanye juga bocah) . Gue tidur ngadep lemari baju nyang ada kacanye (sekelebat aje , posisi tipi gue sebelah"an sama lemari baju) waktu gue lagi ngriyep" alias merem melek gabisa tidur . Disitu gue ngeliat ada kepala boneka badut senyum sama gue , tp nyang gue bingung seumur" gue belon pernah punya boneka badut apelagi palanye doang , disitu gue merinding dr ujung rambut ampe ujung lutut (untung belon ada bulu keteknye) . Gue nyoba meremin mata sambil ngarep" kalo tu boneka ilang , tp bukannye ilang tu boneka jd nambah satu , jadi 2 sekarang . Ukh senyumannye itu ! ngenes gue ngeliatnye [:(] uu mrinding sumpah , akhirnye dengan sangat berat hati , berat badan , sama berat penyakit . Gue mutusin pindah kekamar . Sesampenye dikamar gua rebahan , diujung kamar gue itu ada karung yg biasa dipake buat nyimpen kaen bekas ! Diotak gue masi kepikiran sama kejadian tu boneka badut , sambil mandangin tu karung , gue ngerasa ada nyang aneh ama tu karung ! Tu karung gerak" sendiri . Secara yekan kaga ada angin apelagi tikus dikamar gue , karung nyang beratnye kira" 3 kilo bisa gerak" sendiri ! Dalem ati gue ngomong "ini karung isinye apesih , kaga ada ujan kaga ada angin gerak sendiri" akhirnye gue mutusin buat nyamperin tu karung (maklum masi polos , saking polosnye ampe bego kek gitu) pas gue samperin , tu karung makin jadi geraknye . Niat buat nyamperin tu karung gue tutup dulu sementara . Bukanye diem tu karung , malah sekarang karungnye bediri , etdah dalem ati gue sempet mikir "ini karung canggih ye bisa bediri" . Tp lama" nongol mata sama muka nyang gosong . Buju buneng ni bukang karung baju tp ni karung mayat (alias pocong) . Badan gue langsung gemeteran , ude lemes karna penyakit , lemes pula ngeliat nyang begituan ! Mau lari gabisa lari , mau ngomong mulut kekonci , aduh mati kutu gue , ngejegrok ae ngeliatin tu pocong nyang kaga ngilang" . Akhirnye lama" gue bisa nguasain diri , tp cuma satu nyang gue lakuin . Nangis sekenceng"nye ampe tetangga , bapak ema' gue pada nyamperin . Belon sempet gue nyritain badan gue udh kaga kuat nahan , akhirnye ye eng ing eng . Gabruk gue pingsan , pas bangun ude ada pak kiyai di samping gue ! Aman gue bilang !

Hahaha sekian dulu yak cerita gue , maap kalo kepanjangan ato kaga serem . Yh namanya juga cerita nyang jelas ini kaga dibuat" asli pengalaman gue (waktu masi pea kalo gue bilang) . Makasih buat admin nyang ude mau ngeshared cerita gue , insya allah kalo ada kesempatan gue bakal cerita lagi (˘⌣˘)ε˘`)

-Putry Ayhoe-

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Hantu Wanita Memesan Bakso

Nyepi itu ga sesepi yg ane liat

Mata Batinku Yg Baru Terbuka